Opis kursu

Termin zajęć: 19-21 maja 2025 r., Pisz

Godzina: Zajęcia od godz. 9.00 do 15.00

Miejsce: Hotel „Joseph Conrad SPA&Wellness” Aleja Turystów 11, 12-200 Pisz

Prowadzenie: Katarzyna Kasprów - Romaniuk, Wojciech Barlik

 

KARTA ZGŁOSZENIA

 

.................................................................................................................................
pieczątka instytucji z dokładnym i czytelnym adresem / NIP

Delegujemy na szkolenie: „Rozliczenie projektów z dofinansowaniem .............”, które odbędzie się dnia .................................... w ....................................

 

IMIĘ I NAZWISKO
(CZYTELNIE)
STANOWISKO SŁUŻBOWE NR TELEFONU
i adres mailowy
     
     

 

Należność z tytułu uczestnictwa: 2280 zł/ (1 osoba )x……………osób = …………płatna na konto : Santander Bank o/ Bielsko-Biała 26 1500 1357 1213 5002 6235 0000 Do podanych cen nie doliczamy podatku VAT w przypadku podpisania niniejszego oświadczenia, tzn., kiedy uczestnictwo w szkoleniu jest finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych. W przeciwnym razie do powyższych cen zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 23 %.

Uwaga: Rezygnacja uczestnika w terminie 3 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia spowoduje naliczenie 90 % wartości szkolenia.

 

podpis Dyrektora

 

ROZLICZENIE PROJEKTÓW Z DOFINANSOWANIEM Z UE OD A DO Z

1. Przetargi - jeden czy kilka? Tryby przetargów.
2. Zasada konkurencyjności przy udzielaniu zamówień na potrzeby projektu
3. Najczęstsze błędy w postępowaniach skutkujące korektą finansową
4. Taryfikator korekt w projektach unijnych
5. Ryzyka w terminach dostaw.
6. Dokumenty związane z dostawami lub wykonaniem robót budowlano-montażowych niezbędne do rozliczenia projektu.
7. Umowa o dofinansowanie – najważniejsze zagadnienia i haczyki w zapisach umowy (obowiązki beneficjenta/terminy/załączniki.
8. Polityki horyzontalne – czy brak spełnienia może doprowadzić do rozwiązania umowy o dofinansowanie ?
9. System CST 2021/ SM EFS/SL 2021 – omówienie funkcji wraz z problemami i ograniczeniami.
10. Podstawowe zagadnienia księgowe związane z prowadzeniem projektu - wyodrębniona ewidencja księgowa.
11. Wniosek o zaliczkę/ wniosek rozliczający zaliczkę /wniosek o refundację/wniosek o płatność końcową. Montaż finansowy przy płatnościach z konta zaliczkowego.
12. Wskaźniki projektu – definicje, sposób weryfikacji i kontrola.
13. Kontrola projektu na zakończenie.
14. Informacja i promocja w projekcie.
15. Sprawozdawczość w okresie trwałości projektu.

 

CENA OBEJMUJE KOSZTY:

- szkolenia + konsultacji indywidualnych
- materiałów szkoleniowych, certyfikatu uczestnictwa
- noclegów
- pełnego wyżywienia

UWAGA: dopłata do pokoju 1-osobowego wynosi 150 zł

 

Zgłoszenia przyjmujemy faksem, telefonicznie, e-mailem:

tel.: 33 / 4990095

kom.: 600 919 169

e-mailem : impuls_bb@poczta.onet.pl

 

ZAJĘCIA PROWADZI:

Katarzyna Kasprów - Romaniuk - audytorka, ekspert ds. zamówień publicznych. Członek Polskiego Instytutu Kontroli Wewnętrznej.
Od 2011 r. wykonuje w audyty i kontrole realizacji projektów finansowanych z funduszy UE, szwajcarskich, norweskich oraz krajowych. Zrealizowała kilkaset kontroli zlecanych m. in. przez NCBR, PARP, CPPC, Ministerstwo Zdrowia, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej i in. Członek zarządu Idipsum Sp. z o.o. Wykładowca akademicki na kierunku Audyt wewnętrzny w organizacji.

Wojciech Adam Barlik - audytor, ekspert do spraw rozliczeń i kontroli projektów. Członek Instytutu Audytorów Wewnętrznych IIA Polska. Posiada 15 letnie praktyczne doświadczenie w rozliczaniu i koordynacji projektów dofinasowanych z funduszy europejskich (RPO 2007- 2013, RPO 2014 -2020, POIR, POIŚ, PROW, POWER) oraz środków krajowych (PBS, CuBR, Tango, Petent Plus, RiD, NFRZK). Kontroler projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych, uczestniczący w audytach i kontrolach prowadzonych na zlecenie zarówno Beneficjentów jak i Instytucji Pośredniczących.

 

Szczegółowy opis znajduje się w możliwym do pobrania programie szkolenia.

Serdecznie zapraszamy!